Telenet Cloud Online Help

Wipe/Reset Blackberry (OS5)

Indien er op uw Blackberry toestel reeds eerder een Enterprise Activering is uitgevoerd (het proces om een BlackBerry vanop afstand te activeren op de BlackBerry Enterprise Server zonder daarbij gebruik te hoeven maken van een fysieke connectie met het netwerk), of indien uw Enterprise Activering mislukt was, is het Wipen van uw toestel vereist. Hiervoor kunt u volgende stappen volgen.
 

 

  1. Ga op uw toestel naar het "Options" (Instellingen) scherm, kies hier "Security Options" (Veiligheids Instellingen)

  2. Kies vervolgens "General Settings" (Algemene Instellingen)

  3. Hierna dient u, afhankelijk van uw toestel, uw jogwheel (aan de zijkant) of Blackberry toets (aan de voorkant van uw toestel) ingedrukt te houden. Hierbij verschijnt een nieuw menu, kies daaruit "Wipe Handheld" (Handheld Leegmaken)

  4. Volg verder de instructies op uw scherm.
  5. Het is van uitermate belang dat u na de Wipe de setup-wizard doorloopt, anders zult u geen GPRS/EDGE/3G bereik hebben e.d.
     
3.25 (8)
Artikel waardering (8 stem(men))
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Commentaren
Er zijn geen commentaren voor dit artikel. Wees de eerste om commentaar te posten.
Volledige naam
E-mailadres
Verificatiecode Security Code
Gerelateerde artikels RSS Feed
Kan ik ActiveSync en BES combineren?
937 keer bekeken sedert Tue, Jul 17, 2012
Wat moet ik doen indien ik dubbele contacten heb op mijn Blackberry en niet in mijn Exchange account?
1675 keer bekeken sedert Tue, Jul 10, 2012
Wipe/Reset Blackberry (OS6)
1865 keer bekeken sedert Wed, Apr 18, 2012
Activeer Blackberry enterprise (OS6)
1771 keer bekeken sedert Thu, Apr 19, 2012
Activeer Blackberry enterprise (OS5)
18814 keer bekeken sedert Thu, Jun 17, 2010
Blackberry synchroniseert niet meer met Office Mail agenda
1479 keer bekeken sedert Tue, Sep 4, 2012