Telenet Cloud Online Help

Wipe/Reset Blackberry (OS5)

Indien er op uw Blackberry toestel reeds eerder een Enterprise Activering is uitgevoerd (het proces om een BlackBerry vanop afstand te activeren op de BlackBerry Enterprise Server zonder daarbij gebruik te hoeven maken van een fysieke connectie met het netwerk), of indien uw Enterprise Activering mislukt was, is het Wipen van uw toestel vereist. Hiervoor kunt u volgende stappen volgen.
 

 

  1. Ga op uw toestel naar het "Options" (Instellingen) scherm, kies hier "Security Options" (Veiligheids Instellingen)

  2. Kies vervolgens "General Settings" (Algemene Instellingen)

  3. Hierna dient u, afhankelijk van uw toestel, uw jogwheel (aan de zijkant) of Blackberry toets (aan de voorkant van uw toestel) ingedrukt te houden. Hierbij verschijnt een nieuw menu, kies daaruit "Wipe Handheld" (Handheld Leegmaken)

  4. Volg verder de instructies op uw scherm.
  5. Het is van uitermate belang dat u na de Wipe de setup-wizard doorloopt, anders zult u geen GPRS/EDGE/3G bereik hebben e.d.
     
3.25 (8)
Artikel waardering (8 stem(men))
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Kan ik ActiveSync en BES combineren?
1215 keer bekeken sedert Tue, Jul 17, 2012
Activeer Blackberry enterprise (OS5)
19060 keer bekeken sedert Thu, Jun 17, 2010
Blackberry synchroniseert niet meer met Office Mail agenda
1595 keer bekeken sedert Tue, Sep 4, 2012
Wipe/Reset Blackberry (OS6)
2073 keer bekeken sedert Wed, Apr 18, 2012
Activeer Blackberry enterprise (OS6)
1983 keer bekeken sedert Thu, Apr 19, 2012
Wat moet ik doen indien ik dubbele contacten heb op mijn Blackberry en niet in mijn Exchange account?
1982 keer bekeken sedert Tue, Jul 10, 2012