Telenet Cloud Online Help

Hoe voeg ik gebruikers toe op Sharepoint 2010?

  1. Surf naar MyAccount.
  2. Log in met uw gegevens.
  3. Klik links op "Shared Hosting"



  4. Klik in het middenste kader op uw Sharepoint pakket.
  5. Terug links is nu een keuzemenu verschenen, selecteer daarin "Sharepoint Gebruikers toevoegen"



  6. Vul alle gegevens van de Gebruiker in en klik op "Gebruiker toevoegen"


  7. Op het volgende scherm zult u zien dat de Gebruiker is toegevoegd.



  8. Ga naar uw Sharepoint en log in als Administrator (wssadmin).
  9. Klik rechts op "Siteacties" > "Sitemachtigingen"


  10. Klik vervolgens op "Machtigingen verlenen"


  11. Vervolgens zal er een pop-up verschijnen waar u de gebruiker kunt selecteren, kiezen welke rechten die gebruiker krijgt en een welkomstmail kunt verzenden.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Ik heb een probleem met mijn Sharepoint website. Waar vind ik meer informatie?
3069 keer bekeken sedert Thu, Jul 10, 2008
Hoe verkrijg ik een overzicht van gebruikers en datalimieten op mijn Sharepoint?
2477 keer bekeken sedert Fri, Oct 30, 2009
Team Site aanmaken in SharePoint
1530 keer bekeken sedert Tue, Jun 12, 2012
Wat moet ik doen als Sharepoint steeds blijft vragen om in te loggen?
2315 keer bekeken sedert Thu, Mar 8, 2012
Bepaalde JPG’s worden in Internet Explorer niet getoond in SharePoint
1136 keer bekeken sedert Thu, Jul 12, 2012
Hoe kan ik anonieme toegang wijzigen voor mijn Sharepoint WSS 2010 website?
2835 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Uploaden van meerdere bestanden in Internet Explorer
1832 keer bekeken sedert Wed, Sep 5, 2012
Hoe kan ik anonieme toegang wijzigen voor mijn Sharepoint WSS 2007 website?
2250 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Wat is SharePoint
14105 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Welk Sharepoint pakket moet ik kiezen?
2086 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008