Telenet Cloud Online Help

Foutmelding bij het mounten van een teruggezette database

Probleem:

Bij het mounten van een teruggezette database verschijnt volgende foutmelding in de Exchange System Manager:

An internal processing error has occurred. Try restarting the Exchange System Manager or the Microsoft Exchange Information Store service, or both. Examine the Application Log for events related to this error. The description fields of these events will contain specific error codes and may contain links to Microsoft Knowledgebase articles on troubleshooting this problem.
ID no: c1041724
Exchange System Manager

Oorzaak:

Deze foutmelding verschijnt omdat er een abnormale afsluiting is gebeurd. Deze abnormale shutdown kan zich voordoen indien de harde schijf recuperatie niet geselecteerd werd in de eXrecover tool, of niet naar behoren is verlopen.

Oplossing:

Volg onderstaande stappen om dit probleem op te lossen:

1. Controleer of je alle stappen gevolgd hebt zoals beschreven in de eXrecover handleiding.
2. Voer Eseutil uit met volgende parameters om de database te herstellen: /p databasename


Bijvoorbeeld: ..bineseutil /p priv1.edb


Dit voert de harde schijf recuperatie manueel uit en zorgt ervoor dat de database niet abnormaal afgesloten wordt. Gelieve documentatie van Microsoft te raadplegen in verband met Exchange database recovery.
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoe zet ik mijn bestanden terug?
953 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008
Hoe kan ik een bestand of groep van bestanden terugzetten?
1049 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Hoe lang duurt het terugzetten van een bestand?
1026 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008