Telenet Cloud Online Help

Hoe kan ik Web Parts toevoegen en gebruiken?

Web Parts toevoegen aan uw Sharepoint:


  1. Surf naar uw Sharepoint en navigeer naar "Siteacties" > "Site-instellingen".



  2. In het volgende venster gaat u onder de categorie "Gallerieën" naar "Webonderdelen".



  3. U ziet nu alle actieve Web Parts op uw Sharepoint, u kunt deze configureren door op de naam te klikken.



  4. Voeg een nieuwe Web Part toe door op "Documenten" > "Document uploaden" te klikken.



  5. Upload de webpart naar uw sharepoint site door op de knop "Bladeren" te klikken



  6. De nieuwe Web Parts zijn nu in de lijst aangeduid met een groene "New", u kunt deze zoals alle andere Web Parts configureren door erop te klikken.

Web Parts gebruiken in uw Sharepoint pagina’s:


  1. Navigeer in uw Sharepoint naar de pagina waar u een Web Part wilt in verwerken.
  2. Klik rechts op "Siteacties" > "Pagina bewerken".



  3. Klik op "Invoegen" onder "Hulpm. voor pagina’s". Kies "Webonderdeel"



  4. In het pop-up venster selecteert u nu de gewenste Web Part en klikt u op "Toevoegen"


  5. De Web Part is nu aan uw Sharepoint toegevoegd en klaar voor gebruik.
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.