Telenet Cloud Online Help

De nieuwe nameserver instellingen zijn geactiveerd. Toch zie ik nog oude data. Hoe kan dat?

Nameservers wereldwijd cachen data om hun snelheid te verhogen. Wanneer u de records in de Hostbasket nameservers wijzigt, duurt het een tijdje voordat nameservers wereldwijd deze nieuwe gegevens uitlezen. Pas wanneer de gecachte gegevens (tijdelijke kopieën) verlopen, zoeken de nameservers naar meer recente informatie. Meestal is uw aangepast record dan ook pas na 24u actief, dit is gedefinieerd in de TTL (Time To Live) van het DNS record.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Ik heb één nameserver. Kan ik de Hostbasket nameservers als secundaire gebruiken? En hoe te configureren?
4803 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoe maak ik een SPF record aan en waar voeg ik dit toe?
19857 keer bekeken sedert Thu, Mar 18, 2010
Wat zijn Domain Name Servers?
14878 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoe kan ik de nameservers configureren voor mijn domeinnaam?
10361 keer bekeken sedert Thu, Oct 22, 2009
Wat is de TTL (Time To Live)?
7239 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is Round Robin?
22538 keer bekeken sedert Wed, Jul 8, 2009
Waar vind ik de nameserver instellingen?
4852 keer bekeken sedert Mon, Nov 17, 2008
Wat is een AAAA-record?
2069 keer bekeken sedert Wed, Apr 15, 2015
Hoe configureer ik mijn nameserver instellingen (DNS records)?
16863 keer bekeken sedert Thu, Dec 3, 2009
Hoe vind ik het IP-adres dat bij een bepaalde hostnaam hoort?
12469 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008