Telenet Cloud Online Help

De nieuwe nameserver instellingen zijn geactiveerd. Toch zie ik nog oude data. Hoe kan dat?

Nameservers wereldwijd cachen data om hun snelheid te verhogen. Wanneer u de records in de Hostbasket nameservers wijzigt, duurt het een tijdje voordat nameservers wereldwijd deze nieuwe gegevens uitlezen. Pas wanneer de gecachte gegevens (tijdelijke kopieën) verlopen, zoeken de nameservers naar meer recente informatie. Meestal is uw aangepast record dan ook pas na 24u actief, dit is gedefinieerd in de TTL (Time To Live) van het DNS record.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Kan ik een MX record naar een Alias ( CNAME ) laten verwijzen?
6562 keer bekeken sedert Fri, Nov 6, 2009
Activeren DNS servers voor .nu domein
2087 keer bekeken sedert Mon, Jul 16, 2012
Wat is een MX-record (Mail eXchanger)?
26284 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is een A-record (Address)?
11673 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is Round Robin?
22957 keer bekeken sedert Wed, Jul 8, 2009
Hoe vind ik het IP-adres dat bij een bepaalde hostnaam hoort?
13434 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoe configureer ik mijn nameserver instellingen (DNS records)?
18398 keer bekeken sedert Thu, Dec 3, 2009
Wat zijn Domain Name Servers?
15853 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is de TTL (Time To Live)?
8071 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoe maak ik een SPF record aan en waar voeg ik dit toe?
21696 keer bekeken sedert Thu, Mar 18, 2010