Telenet Cloud Online Help

Foutmelding: hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd

Probleem:

Na het installeren van de vereiste hotfix (KB908072) voor Exchange Folder level backup vermeldt de client dat de hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd is.

Oorzaak:

Voor het installeren van hotfix KB908072, was er al een andere hotfix nl. KB959897 door Microsoft geïnstalleerd op het systeem.

Oplossing:

De-installeer beide hotfixes en installeer deze opnieuw in een andere volgorde.

Installeer eerst KB908072 en dan KB959897

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoe kijg ik upgrades van de software?
983 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Hoe voeg ik een PreScript/PostScript toe aan mijn Backup taak via Online Backup Client?
1069 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Hoe installeer ik Online Backup?
1083 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008
The Online Backup Client kan geen verbinding maken met de service tijdens de registratiewizard
1317 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Client verbinding verbroken na 30 seconden
1124 keer bekeken sedert Tue, Oct 27, 2009