Telenet Cloud Online Help

The Online Backup Client kan geen verbinding maken met de service tijdens de registratiewizard

Probleem:

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom de Online Backup Client geen verbinding maakt met de server.

Oorzaak:

Om met de server te kunnen verbinden:

  • Controleer of de tijd en datum op uw PC correct zijn geconfigureerd volgens de actuele tijd en datum (ga naar Sart, Control panel, Datum en tijdinstellingen: u kunt nu de instellingen veranderen)
  • Controleer of de firewall de OnlineBackupClient.exe en/of de OnlineBackupService.exe om toegang tot het internet te verkrijgen, blokkeert (ga naar Start, Control panel, Security center, Windows firewall, selecteer ’Turn Windows firewall on or off’, klik op de ’Exceptions’ tab, vink ’Notify me when Windows firewall blocks a new program’ aan: dan krijgt u een waarschuwing telkens als de firewall een programma blokkeert)
  • Controleer of de gebruikersnaam en het paswoord correct zijn

Indien dit niet helpt gelieve ons uw configuratiebestanden te mailen als antwoord op deze mail:

  • Blader naar C:/Documents&Settings/All Users/Application Data/OnlineBackupClient (of Documents&Settings/[Current User]/Application Data/OnlineBackupClient)
  • Selecteer logs.xml en settings.xml
  • Voeg deze bestanden toe aan uw e-mail
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Foutmelding: hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd
2013 keer bekeken sedert Wed, Sep 9, 2009
Client verbinding verbroken na 30 seconden
1133 keer bekeken sedert Tue, Oct 27, 2009
Hoe kijg ik upgrades van de software?
995 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Hoe voeg ik een PreScript/PostScript toe aan mijn Backup taak via Online Backup Client?
1079 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Hoe installeer ik Online Backup?
1089 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008