Telenet Cloud Online Help

De backup knop van de Online Backup client is grijs.

Probleem:

De backup knop in de client is grijs.

Oorzaak:

Er is een andere backup bezig, de account is vol, de client is offline of de account is gedesactiveerd.

Oplossing:

  • Als er een backup bezig is, is de backup knop grijs. De optie kan opnieuw gebruikt worden als de backup beëindigd is.
  • Als een account vol is, is de backup knop grijs. Gelieve de account te upgraden of enkele backupbestanden te verwijderen.
  • Als de client offline is, is de backup knop grijs. Probeer de registratie wizard uit te voeren of contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
  • Als een account gedesactiveerd is, is de backup knop grijs. Contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoe vaak kan ik een backup nemen?
1291 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe kan ik een backup maken van een Exchange database/een Exchange database terugzetten?
1284 keer bekeken sedert Thu, Aug 20, 2009
Waar worden mijn bestanden opgeslagen?
2659 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Fout tijdens het back-uppen van een SQL database: Geen entry gevonden in sysdatabases voor database [naam]. Geen entry gevonden met die naam.
2382 keer bekeken sedert Fri, Dec 18, 2009
Hoe lang worden bestanden bijgehouden?
1681 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe stel ik een filter in voor mijn Online Backup taak?
1432 keer bekeken sedert Tue, Sep 22, 2009
Foutmelding tijdens backup: Bestand "C:WINDOWSTEMPxxxxxx.dll’ niet gevonden
1928 keer bekeken sedert Tue, Sep 1, 2009
Werking Online Backup en VSS (Volume Shadow Copy Service).
4935 keer bekeken sedert Mon, Nov 2, 2009
Hoe kan ik bijkomende bestanden opnemen in mijn backuptaak?
1171 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe maak ik een backup van een netwerklocatie
2402 keer bekeken sedert Fri, Sep 18, 2009