Telenet Cloud Online Help

De backup knop van de Online Backup client is grijs.

Probleem:

De backup knop in de client is grijs.

Oorzaak:

Er is een andere backup bezig, de account is vol, de client is offline of de account is gedesactiveerd.

Oplossing:

  • Als er een backup bezig is, is de backup knop grijs. De optie kan opnieuw gebruikt worden als de backup beëindigd is.
  • Als een account vol is, is de backup knop grijs. Gelieve de account te upgraden of enkele backupbestanden te verwijderen.
  • Als de client offline is, is de backup knop grijs. Probeer de registratie wizard uit te voeren of contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
  • Als een account gedesactiveerd is, is de backup knop grijs. Contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Van welke bestanden kan ik een backup nemen?
1774 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Voorzorgsmaatregelen omtrent het back-uppen van SQL databases
1392 keer bekeken sedert Tue, Dec 15, 2009
Waar kan ik de bestanden waarvan een backup genomen is bekijken?
2549 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Kan ik mijn server backuppen met Online Backup?
1885 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Foutmelding tijdens backup ’Reparse point niet ondersteund’
4244 keer bekeken sedert Thu, Sep 3, 2009
Werking Online Backup en VSS (Volume Shadow Copy Service).
5115 keer bekeken sedert Mon, Nov 2, 2009
Hoe kan ik controleren of een backup gelukt is?
2478 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe stel ik een filter in voor mijn Online Backup taak?
1456 keer bekeken sedert Tue, Sep 22, 2009
Foutmelding tijdens backup: Bestand "C:WINDOWSTEMPxxxxxx.dll’ niet gevonden
1945 keer bekeken sedert Tue, Sep 1, 2009
Hoeveel versies van mijn bestanden worden bijgehouden?
1406 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008