Telenet Cloud Online Help

De backup knop van de Online Backup client is grijs.

Probleem:

De backup knop in de client is grijs.

Oorzaak:

Er is een andere backup bezig, de account is vol, de client is offline of de account is gedesactiveerd.

Oplossing:

  • Als er een backup bezig is, is de backup knop grijs. De optie kan opnieuw gebruikt worden als de backup beëindigd is.
  • Als een account vol is, is de backup knop grijs. Gelieve de account te upgraden of enkele backupbestanden te verwijderen.
  • Als de client offline is, is de backup knop grijs. Probeer de registratie wizard uit te voeren of contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
  • Als een account gedesactiveerd is, is de backup knop grijs. Contacteer cloudsupport@telenetgroup.be .
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Voorzorgsmaatregelen omtrent het back-uppen van SQL databases
1459 keer bekeken sedert Tue, Dec 15, 2009
Foutmelding tijdens backup: Bestand "C:WINDOWSTEMPxxxxxx.dll’ niet gevonden
2016 keer bekeken sedert Tue, Sep 1, 2009
Hoeveel versies van mijn bestanden worden bijgehouden?
1438 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Waar worden mijn bestanden opgeslagen?
2742 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Van welke bestanden kan ik een backup nemen?
1811 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe neem ik een back-up?
1608 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008
Wat is een lokale backup?
1707 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Er is een fout opgetreden tijdens het maken van een schaduwkopie, het systeem gebruikt geen VSS (Volume Shadow Service)
3055 keer bekeken sedert Fri, Aug 28, 2009
Hoe stel ik een filter in voor mijn Online Backup taak?
1485 keer bekeken sedert Tue, Sep 22, 2009
Waar kan ik de bestanden waarvan een backup genomen is bekijken?
2583 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008