Telenet Cloud Online Help

Kan ik e-mail forwarding gebruiken in combinatie met de mailboxen van mijn hostingpakket?

U kunt geen e-mail forwarding instellen bij uw domeinnaam en tegelijkertijd de mailboxen van uw hostingpakket gebruiken voor datzelfde domein.
 

U kunt wel een aangemaakte mailbox op uw shared hostingpakket forwarden naar een bestaande mailbox:
  1. Log in op MyAccount
  2. Klik op "Shared Hosting"
  3. Klik op de naam van het pakket waarin uw mailbox zich bevindt
  4. Klik op "Mailboxen"
  5. Klik op de mailbox waarvoor u een forward wilt aanmaken
  6. U ziet de details van de mailbox waaronder de optie "Forward"
  7. Hier voegt u nu het e-mailadres in waarnaar u de mail wenst door te sturen en u klikt op "Wijzig"

Opgelet: Als u deze optie activeert, kunt u geen mails meer ophalen via uw mailprogramma voor dit mailadres. De mailbox zal dan altijd leeg zijn tenzij u de optie "Lokale kopie bijhouden" aanvinkt.
 
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Wat is een catch-all e-mail forward?
1957 keer bekeken sedert Mon, Nov 14, 2011
Kan ik mijn e-mail laten forwarden?
5207 keer bekeken sedert Mon, Aug 11, 2008
Hoe kan ik een mail forward instellen?
6503 keer bekeken sedert Tue, Nov 10, 2009
Wat is Domein Forwarding? Wat is het verschil tussen URL redirect en URL forward?
17600 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoeveel mail forwards kunnen er aangemaakt worden op domeinniveau?
1236 keer bekeken sedert Thu, Sep 20, 2012
Hoe kan ik een Domein Forward instellen?
20208 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Wat is het verschil tussen een tijdelijke en een permanente redirect?
4717 keer bekeken sedert Wed, Feb 9, 2011