Telenet Cloud Online Help

Kan ik e-mail forwarding gebruiken in combinatie met de mailboxen van mijn hostingpakket?

U kunt geen e-mail forwarding instellen bij uw domeinnaam en tegelijkertijd de mailboxen van uw hostingpakket gebruiken voor datzelfde domein.
 

U kunt wel een aangemaakte mailbox op uw shared hostingpakket forwarden naar een bestaande mailbox:
  1. Log in op MyAccount
  2. Klik op "Shared Hosting"
  3. Klik op de naam van het pakket waarin uw mailbox zich bevindt
  4. Klik op "Mailboxen"
  5. Klik op de mailbox waarvoor u een forward wilt aanmaken
  6. U ziet de details van de mailbox waaronder de optie "Forward"
  7. Hier voegt u nu het e-mailadres in waarnaar u de mail wenst door te sturen en u klikt op "Wijzig"

Opgelet: Als u deze optie activeert, kunt u geen mails meer ophalen via uw mailprogramma voor dit mailadres. De mailbox zal dan altijd leeg zijn tenzij u de optie "Lokale kopie bijhouden" aanvinkt.
 
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Wat is het verschil tussen een tijdelijke en een permanente redirect?
4820 keer bekeken sedert Wed, Feb 9, 2011
Hoe kan ik een mail forward instellen?
6756 keer bekeken sedert Tue, Nov 10, 2009
Hoe kan ik een Domein Forward instellen?
20607 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Kan ik mijn e-mail laten forwarden?
5334 keer bekeken sedert Mon, Aug 11, 2008
Hoeveel mail forwards kunnen er aangemaakt worden op domeinniveau?
1283 keer bekeken sedert Thu, Sep 20, 2012
Wat is een catch-all e-mail forward?
2047 keer bekeken sedert Mon, Nov 14, 2011
Wat is Domein Forwarding? Wat is het verschil tussen URL redirect en URL forward?
18003 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008