Telenet Cloud Online Help

Client verbinding verbroken na 30 seconden

Probleem:

Tijdens het uitvoeren van de registratiewizard en na het invullen van de gebruikersnaam en het paswoord ontvangt u een melding na 30 seconden "Verbinding mislukt, verkeerde gebruikersnaam en paswoord!". U kunt echter wel inloggen in de management console met dezelfde gebruikersnaam en paswoord.

Oorzaak:
Dit kan veroorzaakt zijn door proxy-settings die verkeerd staan in Internet Explorer.

Oplossing:
Controleer deze instellingen in Internet Explorer. Verander uw proxy settings in de correcte instellingen aangeleverd door uw IT-afdeling (ga naar Tools, Internet Options, tab Connections, LAN settings en vink de optie "Use a proxy server for your LAN’ aan: u kunt nu uw proxy settings wijzigen) of voeg het BackupAgent serveradres toe als een uitzondering (Vink "Use a proxy server for your LAN’ aan en klik op Advanced: onderaan kan je uitzonderingen toevoegen). Tip: Het BackupAgent serveradres is https://online-backup.hostbasket.com.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Foutmelding: hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd
2018 keer bekeken sedert Wed, Sep 9, 2009
Hoe kijg ik upgrades van de software?
1000 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Hoe voeg ik een PreScript/PostScript toe aan mijn Backup taak via Online Backup Client?
1086 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
The Online Backup Client kan geen verbinding maken met de service tijdens de registratiewizard
1329 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Hoe installeer ik Online Backup?
1093 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008