Telenet Cloud Online Help

Kan nameservers niet wijzigen omdat mijn domein geparkeerd is.

U dient in myaccount eerst het domein terug te activeren.
Dit doet u door in uw klantenaccount uw domeinnaam te selecteren en onder het tabblad "Informatie" te klikken op "Parkeerstatus opheffen".

Daarna kunt u de DNS instellen zoals u dat wenst.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Mijn domein staat beschreven als: Domain in transfer (preconfig) ..Wat is dit?
3779 keer bekeken sedert Fri, Jan 22, 2010
Wat is het verschil tussen een primaire en secundaire nameserver?
4308 keer bekeken sedert Tue, Nov 15, 2011
De nieuwe nameserver instellingen zijn geactiveerd. Toch zie ik nog oude data. Hoe kan dat?
3514 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Waar vind ik de nameserver instellingen?
4853 keer bekeken sedert Mon, Nov 17, 2008
Wat zijn Domain Name Servers?
14879 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Hoe kan ik de nameservers configureren voor mijn domeinnaam?
10366 keer bekeken sedert Thu, Oct 22, 2009
Wat is de TTL (Time To Live)?
7240 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat zijn PTR records (Pointer Records) en waarvoor dienen ze?
36268 keer bekeken sedert Fri, Nov 6, 2009
Hoe configureer ik mijn nameserver instellingen (DNS records)?
16867 keer bekeken sedert Thu, Dec 3, 2009
Wat is een TXT-record?
13267 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008