Telenet Cloud Online Help

Kan nameservers niet wijzigen omdat mijn domein geparkeerd is.

U dient in myaccount eerst het domein terug te activeren.
Dit doet u door in uw klantenaccount uw domeinnaam te selecteren en onder het tabblad "Informatie" te klikken op "Parkeerstatus opheffen".

Daarna kunt u de DNS instellen zoals u dat wenst.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoe kan ik mijn domeinnaam configureren alvorens een transfer of trade is afgerond.
2372 keer bekeken sedert Thu, Jun 30, 2011
De nieuwe nameserver instellingen zijn geactiveerd. Toch zie ik nog oude data. Hoe kan dat?
3468 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is een SRV record?
14900 keer bekeken sedert Wed, Jul 8, 2009
Ik heb één nameserver. Kan ik de Hostbasket nameservers als secundaire gebruiken? En hoe te configureren?
4761 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is een TXT-record?
13083 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat zijn Domain Name Servers?
14758 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is de TTL (Time To Live)?
7118 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat zijn PTR records (Pointer Records) en waarvoor dienen ze?
35883 keer bekeken sedert Fri, Nov 6, 2009
Wat is een CNAME-record (Canonical name)?
8928 keer bekeken sedert Mon, Jan 31, 2011
Wat is het verschil tussen een primaire en secundaire nameserver?
4203 keer bekeken sedert Tue, Nov 15, 2011