Telenet Cloud Online Help

Hoe kan ik een mail forward instellen?

  1. Log in op MyAccount
  2. Klik op "Domeinnamen"
  3. Klik op de domeinnaam waarvoor u een mail forward wenst in te stellen
  4. Klik op "Forwarding". Hier kunt u de URL en/of mailforwarding instellen




Mail forwards:
U kunt enkel mail forwards instellen indien er geen MX records zijn ingesteld. Vul het "Van" en "Naar" veld in. Indien u een catch-all forward wenst in te stellen, vul dan * in.

Gratis webpagina:
Activeer of verwijder uw gratis webpagina. Deze wordt meestal gebruikt voor een pagina "Under construction" of "Coming soon".

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Kan ik e-mail forwarding gebruiken in combinatie met de mailboxen van mijn hostingpakket?
3067 keer bekeken sedert Thu, Oct 22, 2009
Kan ik mijn e-mail laten forwarden?
5283 keer bekeken sedert Mon, Aug 11, 2008
Hoeveel mail forwards kunnen er aangemaakt worden op domeinniveau?
1264 keer bekeken sedert Thu, Sep 20, 2012
Wat is het verschil tussen een tijdelijke en een permanente redirect?
4770 keer bekeken sedert Wed, Feb 9, 2011
Hoe kan ik een Domein Forward instellen?
20449 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Wat is Domein Forwarding? Wat is het verschil tussen URL redirect en URL forward?
17825 keer bekeken sedert Tue, Jul 1, 2008
Wat is een catch-all e-mail forward?
2017 keer bekeken sedert Mon, Nov 14, 2011