Telenet Cloud Online Help

Wat is een catch-all mailbox?

Een catch-all mailbox zal alle mails, verstuurd naar een mailadres in het domein, maar waarvoor er geen mailaccount of alias gedefinieerd is, opvangen.

Het voordeel hiervan is dat zo geen mails verloren gaan, wanneer er bv. iemand een fout in een bestaand mailadres typt.
Het grote nadeel is dat de catch-all mailbox echt alles opvangt, dus ook spammails verstuurd naar willekeurig samengestelde mailadressen.

Deze instelling vindt u terug onder https://mycloud.telenet.be > Shared Hosting > [naam pakket] > Mailboxen > [gewenste mailaccount].

Opmerking :  Catch-all mailboxen kunnen enkel op onze exchange omgeving gedefinieerd worden. Mailboxen gehost bij Microsoft (Office 365), kunnen niet als 'catch-all' ingesteld worden.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Welke SMTP server moet ik gebruiken?
51435 keer bekeken sedert Thu, Jul 3, 2008
Hoe een mail- of webhosting pakket koppelen aan uw domein
2673 keer bekeken sedert Fri, Dec 7, 2012
Hoe werkt Antivirus & Antispam bij Telenet?
4587 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Wat is het verschil tussen POP3 en IMAP?
24988 keer bekeken sedert Fri, Jul 18, 2008
Is het mogelijk om e-mail te ontvangen met IMAP?
4169 keer bekeken sedert Mon, Jul 14, 2008
Wat is E-mail hosting?
6233 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Wat zijn de voordelen van Exchange 2010?
2032 keer bekeken sedert Mon, Aug 27, 2012