Telenet Cloud Online Help

Hoelang duurt het voor ik een antwoord krijg op een ticket?

De antwoordtijd hangt af van de geselecteerde prioriteit.
Opgelet: alle aanvragen per e-mail of per telefoon worden gecategoriseerd onder Standard priority ! Gelieve uw ticket aan te maken op de website om een hogere prioriteit te kunnen toekennen.
 
  • Bij een Standard priority ontvangt u een antwoord binnen de 2 werkdagen (van maandag tot vrijdag).
  • Bij een Express priority ontvangt u een antwoord binnen de werkdag.
  • Bij een Critical priority ontvangt u een antwoord binnen het uur tijdens de kantooruren (van 8 tot 19.00).
  • En bij een Critical 24/7 intervention ontvangt u een antwoord binnen het uur zowel tijdens als buiten de kantooruren.
 
Voor meer info omtrent onze support verwijzen wij u graag door naar ons support agreement.
 
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoe maak ik een MyAccount login alias aan?
1447 keer bekeken sedert Tue, Nov 12, 2013
Wat doe ik als er ’s nachts een server niet bereikbaar is?
2763 keer bekeken sedert Wed, Apr 21, 2010
Welke producten komen in aanmerking voor het Premium Support contract?
1947 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010
Hoe kan ik Support contacteren?
2330 keer bekeken sedert Fri, Apr 16, 2010
Hoe maak ik een support ticket aan?
3129 keer bekeken sedert Mon, Apr 19, 2010
Wat is het verschil tussen een Standard en een Premium Support contract ?
3436 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010