Telenet Cloud Online Help

Wat doe ik als er ’s nachts een server niet bereikbaar is?

Alle Dedicated en Colocation servers kunnen herstart worden (Hard Reboot) via de Powerswitch waarop ze zijn aangesloten: via MyAccount kan de server eventjes zonder stroom gezet worden en dan weer aangezet.
(Staat onderaan de pagina met het Server Detail overzicht)
Virtuele Servers hebben ook deze optie, maar die zit onder Virtual Server Details => Acties

Opgelet: dit wordt ENKEL gedaan wanneer de server niet meer remote kan worden beheerd (dus via RDP of SSH). Een hard reboot kan een servercrash tot gevolg hebben. Wij zijn niet verantwoordelijk voor HardWare/OS schade na een hard reboot!

Indien de server nog altijd niet bereikbaar is, zijn er 2 mogelijkheden:

  1. Klant heeft een Premium 24/7 contract:
    • er kan gebeld worden naar het urgent Support telefoonnummer, terug te vinden in de MyAccount van klanten die dit contract hebben
    • er kan via MyAccount een CRITICAL 24/7 TICKET aangemaakt worden. Gelieve in dit geval zoveel mogelijk informatie aan te leveren!
  2. Klant heeft geen Premium 24/7 contract:
    Dit betekent dat u ons enkel kunt contacteren tijdens de gewone werkuren of u kunt via uw Account manager opteren voor een Premium 24/7 contract voor minstens 1 jaar.
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Hoelang duurt het voor ik een antwoord krijg op een ticket?
2548 keer bekeken sedert Tue, Apr 20, 2010
Hoe kan ik Support contacteren?
2338 keer bekeken sedert Fri, Apr 16, 2010
Hoe maak ik een support ticket aan?
3134 keer bekeken sedert Mon, Apr 19, 2010
Hoe maak ik een MyAccount login alias aan?
1449 keer bekeken sedert Tue, Nov 12, 2013
Welke producten komen in aanmerking voor het Premium Support contract?
1950 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010
Wat is het verschil tussen een Standard en een Premium Support contract ?
3437 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010