Telenet Cloud Online Help

Hoe mailbox alias aanmaken ?

Een alias is een andere gebruikersnaam/wachtwoord combinatie voor uw account die u bv. aan uw medewerkers kunt geven om gegevens te bewerken, toe te voegen of te verwijderen. Deze aliassen hebben dezelfde rechten als de hoofdaccount.

 

Alias aanmaken

  1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Klik op Shared Hosting > uw Referentie
  3. Ga naar Mailboxen > dubbelklik op de gewenste Mail account
  4. Maak een nieuwe alias aan onder "Aliassen" en klik op "Toevoegen"
  5. Klik op "inlogadres" om een alias in te stellen als primaire account

 

U kunt zoveel aliassen toevoegen als u wenst.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
[Receive as] rechten instellen voor een Office Mail mailbox
1155 keer bekeken sedert Mon, Jul 16, 2012
Waar vind ik de gegevens om mijn mail account in te stellen?
23150 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008
Webmail gebruiken (Mailplus / Officemail / CloudOffice - Microsoft Office365)
20282 keer bekeken sedert Mon, Jul 20, 2009
Ander spamfilterniveau voor mailbox kiezen
1290 keer bekeken sedert Tue, May 22, 2012
Hoe wachtwoord en instellingen wijzigen voor Exchange mailboxen?
1961 keer bekeken sedert Mon, Sep 30, 2013
Waarvoor dient het MyMail controlepaneel?
2765 keer bekeken sedert Wed, Jul 9, 2008
Mail headers in Outlook Express
3515 keer bekeken sedert Mon, Jul 28, 2008
Catch-all mailbox aanmaken
3449 keer bekeken sedert Fri, Feb 4, 2011
Gedetailleerde specificaties en informatie omtrent Exchange 2007/2010
2165 keer bekeken sedert Wed, Aug 1, 2012
Autoresponder/out-of-office instellen
8934 keer bekeken sedert Wed, Jul 23, 2008