Telenet Cloud Online Help

Hoe mailbox alias aanmaken ?

Een alias is een andere gebruikersnaam/wachtwoord combinatie voor uw account die u bv. aan uw medewerkers kunt geven om gegevens te bewerken, toe te voegen of te verwijderen. Deze aliassen hebben dezelfde rechten als de hoofdaccount.

 

Alias aanmaken

  1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  2. Klik op Shared Hosting > uw Referentie
  3. Ga naar Mailboxen > dubbelklik op de gewenste Mail account
  4. Maak een nieuwe alias aan onder "Aliassen" en klik op "Toevoegen"
  5. Klik op "inlogadres" om een alias in te stellen als primaire account

 

U kunt zoveel aliassen toevoegen als u wenst.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Webmail gebruiken (Mailplus / Officemail / CloudOffice - Microsoft Office365)
20172 keer bekeken sedert Mon, Jul 20, 2009
Ander spamfilterniveau voor mailbox kiezen
1266 keer bekeken sedert Tue, May 22, 2012
[Receive as] rechten instellen voor een Office Mail mailbox
1130 keer bekeken sedert Mon, Jul 16, 2012
Gedetailleerde specificaties en informatie omtrent Exchange 2007/2010
2130 keer bekeken sedert Wed, Aug 1, 2012
Catch-all mailbox aanmaken
3420 keer bekeken sedert Fri, Feb 4, 2011
Waarvoor dient het MyMail controlepaneel?
2744 keer bekeken sedert Wed, Jul 9, 2008
Hoe wachtwoord en instellingen wijzigen voor Exchange mailboxen?
1894 keer bekeken sedert Mon, Sep 30, 2013
Mail headers in Outlook Express
3477 keer bekeken sedert Mon, Jul 28, 2008
Autoresponder/out-of-office instellen
8895 keer bekeken sedert Wed, Jul 23, 2008
Waar vind ik de gegevens om mijn mail account in te stellen?
22963 keer bekeken sedert Wed, Jul 2, 2008