Telenet Cloud Online Help

Wat moet ik doen als Sharepoint steeds blijft vragen om in te loggen?

Indien u problemen hebt om uw bestanden te openen omdat u telkens gevraagd wordt om in te loggen, dan kunt u uw sharepoint site toevoegen aan uw local intranet in uw Internet Explorer.


  • Ga naar "Internet options"
  • Ga naar de tab "Security" en selecteer de optie "Local intranet"
  • Klik vervolgens op "Sites"



  • Klik op de knop "Advanced"



  • Voeg vervolgens uw sharepoint site toe aan uw intranet zone.

0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Waarom vind ik geen bestanden terug via de Search functie op mijn Sharepoint site?
1970 keer bekeken sedert Fri, Nov 27, 2009
Hoe kan ik Web Parts toevoegen en gebruiken?
4233 keer bekeken sedert Fri, Aug 21, 2009
Wat is SharePoint
11955 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Ik heb een probleem met mijn Sharepoint website. Waar vind ik meer informatie?
3011 keer bekeken sedert Thu, Jul 10, 2008
Hoe verkrijg ik een overzicht van gebruikers en datalimieten op mijn Sharepoint?
2340 keer bekeken sedert Fri, Oct 30, 2009
Hoe kan ik mijn Sharepoint folders synchroniseren op mijn computer zodat deze offline beschikbaar zijn?
3162 keer bekeken sedert Tue, Apr 17, 2012
Hoe kan ik anonieme toegang wijzigen voor mijn Sharepoint WSS 2007 website?
2133 keer bekeken sedert Mon, Jul 7, 2008
Hoe kan ik anonieme toegang wijzigen voor mijn Sharepoint WSS 2010 website?
2769 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Hoe voeg ik gebruikers toe op Sharepoint 2010?
3185 keer bekeken sedert Fri, Aug 14, 2009
Team Site aanmaken in SharePoint
1463 keer bekeken sedert Tue, Jun 12, 2012