Telenet Cloud Online Help

Mijn e-mailaccount is continu gelockt/vergrendeld

Controleer of u de juiste inloggegevens gebruikt op alle clients en toestellen die verbonden zijn met uw Office Mail. Indien 5x het verkeerde wachtwoord wordt ingegeven, wordt uw mailaccount gelockt.

Als uw account na deze controle nog altijd gelockt wordt, raden wij u aan om uw inloggegevens te wijzigen door een nieuwe alias aan te maken via Myaccount en deze te gebruiken als uw primaire account.

1 (1)
Artikel waardering (1 stem(men))
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.
Gerelateerde artikels
Wat moet ik doen indien mijn mailbox vol is?
7282 keer bekeken sedert Tue, Aug 7, 2012
Foutmelding bij het versturen naar een distributielijst/groepen contactpersonen
1673 keer bekeken sedert Tue, Jul 17, 2012
Iemand heeft mij een mail gestuurd maar deze ontvang ik niet. Hoe komt dit?
6718 keer bekeken sedert Mon, Jul 28, 2008
Wat moet ik doen als outlook vraagt om aan te melden met een certificaat?
1622 keer bekeken sedert Thu, Sep 20, 2012
Ik kan niet meer inloggen op mijn e-mailaccount
12416 keer bekeken sedert Wed, Aug 8, 2012
Hoe laat ik Microsoft Outlook eID certificaten accepteren?
7843 keer bekeken sedert Thu, Feb 5, 2009
Melding "Server niet bereikbaar" bij het instellen van Out-Of-Office
2040 keer bekeken sedert Wed, Jul 18, 2012
Ik ben op verplaatsing en ik kan geen e-mails meer verzenden. Wat nu?
3835 keer bekeken sedert Mon, Jul 14, 2008
Waarom bevinden zich Winmail.dat-bijlagen in ontvangen e-mailberichten in Outlook?
11263 keer bekeken sedert Mon, Nov 17, 2008
Wat betekent Mail Quota Exceeded?
14358 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008