Telenet Cloud Online Help

Aanvullende diensten op dedicated servers

Hieronder geven wij u een overzicht van mogelijke extra diensten op uw dedicated server:

Dataverkeer

In uw bestelde server zit maandelijks een vast volume aan dataverkeer inbegrepen:

•    Evolve: 250 GB
•    Value: 500 GB
•    Perform:  1 TB

Verbruikt u meer dan wat inbegrepen is? Bestel tot de laatste werkdag van de maand extra dataverkeer aan een voordelig tarief of kies voor nacalculatie.
Onder “Monitoring” op de MyAccount site kunt u het gebruikte dataverkeer in real time opvolgen. Klik in de linkernavigatie op “Servers & Cloud”. Selecteer in het midden de referentie van de betreffende server.  Links vindt u “Monitoring” terug.

Backup

Afhankelijk van welk servertype is er een full data backup voorzien om uw bestanden en databanken te back-uppen. U kunt op ieder moment zelf een backup nemen of gebruik maken van een script dat periodiek op uw server uitgevoerd wordt.
Bovendien kunt u uw backup opwaarderen naar een dagelijkse automatische backup.

Dagelijkse automatische backup

Wanneer een automatische backup geactiveerd is op uw server wordt iedere nacht van alle bestanden die niet gelocked zijn een backup genomen. De backups worden 4 dagen bijgehouden.

Patches en upgrades

Uw Windows server is ingesteld voor het automatisch downloaden van patches voor het Operating Systeem. Log frequent aan en installeer regelmatig de laatste veiligheidspatches en upgrades voor uw server en uw toepassingen om uw server veilig en performant te houden.
U kunt het beheer van de patches & upgrades aan Telenet/Hostbasket overlaten.  Wij installeren dan voor u de laatste patches en upgrades, nadat die door ons getest zijn.

Support contract


Wij bieden u 2 types van supportcontracten aan: Standard en Premium.
Bij Standard Support (inbegrepen bij alle types van servers) kunt u een beroep doen op eerstelijn support tijdens de kantooruren (op werkdagen van 8 uur ’s morgens tot 19 uur ‘s avonds) zowel via een ticketing systeem, als telefonisch.
Standard Support biedt u ondersteuning bij het gebruik van de onze controlepanelen, basis support op de geïnstalleerde software en break-fix support tijdens de kantooruren.
Voor het uitvoeren van supporttaken die niet standaard inbegrepen zijn in de dienstverlening of taken die uitgevoerd moeten worden op een kortere termijn dan voorzien in de SLA, zijn Service Credits vereist.
Naast Standaard Support kunt u ook gebruik maken van 24/7 Premium Support voor het uitvoeren van tijdskritische interventies, ongeacht het uur van de dag of de dag van de week. Premium Support werkt enkel aan de hand van Service Credits.
U kunt uw Standaard Support contract opwaarderen naar een Premium Support contract voor 100 euro per maand (incl. 50 Service Credits).

Andere diensten

Telenet/ Hostbasket biedt tal van aanvullende diensten om uw server veiliger te maken en het beheer voor u zo eenvoudig mogelijk te houden:

•    Volledig beheer van uw server
•    Managed storage
•    Antivirus voor uw server
•    Antivirus en antispam voor mailboxen
•    Veiligheidsscan van uw server
•    .....

Voor meer informatie neem contact op met uw Account Manager of onze Sales medewerkers telefonisch op het nummer 09 326 90 95 of stuur ons een e-mail (cloudsales@telenetgroup.be) .

4 (1)
Artikel waardering (1 stem(men))
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.