Telenet Cloud Online Help

Hoe kan ik een catch-all mailadres instellen?

U kunt een catch-all mailaccount instellen in MyAccount. In een catch-all mailbox wordt alle e-mail naar uw domein opgevangen die niet in andere gedefinieerde mailboxen terechtkomt. Dit werkt bij alle shared hostingpakketten, Mail Plus en Hosted Exchange.


Stel volgend voorbeeld: U heeft bijvoorbeeld naam1@uwdomein.be en info@uwdomein.be, met info@uwdomein.be als catch-all. Mail naar naam1 wordt afgeleverd in naam1@uwdomein.be maar wat met bv. verkoop@uwdomein.be? Dit adres bestaat eigenlijk niet, maar wordt toch doorgestuurd naar de catch-all (indien gedefinieerd). Zo verliest u nooit e-mail door bijvoorbeeld een typfout in de account.


  1. U gaat naar MyAccount
  2. Ga naar "Shared Hosting" in het linkse menu
  3. Klik op de juiste domeinnaam
  4. Ga naar "Mailboxen" in het linkse menu
  5. Klik op de mail-account die u catch-all wilt maken, of maak desgewenst een nieuwe account aan met "Mailbox toevoegen" indien nog mogelijk
  6. Vink nu de optie "Catch-all" aan
0 (0)
Artikel waardering ()
Geef een waardering aan dit artikel
Bijlagen
Er zijn geen bijlagen voor dit artikel.