Telenet Cloud Online Help
Support Artikels
Wat is het verschil tussen een Standard en een Premium Support contract ?
3462 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010
Bij Standard Support (inbegrepen bij alle types van servers) kunt u een beroep doen op de eerste lijn support tijdens de kantooruren (op werkdagen van 8 uur ’s morgens tot 19 uur ’s avonds) zowel via een ticketing systeem als telefonisch.... Lees meer
Hoe maak ik een support ticket aan?
3152 keer bekeken sedert Mon, Apr 19, 2010
Support ticket aanmaken: 1. Ga naar mycloud.telenet.be 2. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord 3. Klik op "Tickets" in de linkerkolom 4. Klik op "Ticket aanmaken" en vul de nodige gegevens in 5. Klik op "Vraag doorsturen"   Opgelet: Tickets aan... Lees meer
Wat doe ik als er ’s nachts een server niet bereikbaar is?
2786 keer bekeken sedert Wed, Apr 21, 2010
Alle Dedicated en Colocation servers kunnen herstart worden (Hard Reboot) via de Powerswitch waarop ze zijn aangesloten: via MyAccount kan de server eventjes zonder stroom gezet worden en dan weer aangezet. (Staat onderaan de pagina met het Server D... Lees meer
Hoelang duurt het voor ik een antwoord krijg op een ticket?
2568 keer bekeken sedert Tue, Apr 20, 2010
De antwoordtijd hangt af van de geselecteerde prioriteit. Opgelet: alle aanvragen per e-mail of per telefoon worden gecategoriseerd onder Standard priority ! Gelieve uw ticket aan te maken op de website om een hogere prioriteit te kunnen toekennen.  ... Lees meer
Hoe kan ik Support contacteren?
2375 keer bekeken sedert Fri, Apr 16, 2010
U kunt Support contacteren alle werkdagen van 8 tot 19.00 op verschillende manieren: Telefonisch: +32 9 326 90 94 Via e-mail: cloudsupport@telenetgroup.be Per fax: +32 9 326 90 98 Lees meer
Welke producten komen in aanmerking voor het Premium Support contract?
1966 keer bekeken sedert Thu, Apr 22, 2010
Het Premium Support Contract kan gebruikt worden voor alle Hostbasket producten en diensten. Het kan echter enkel gebruikt worden voor actieve abonnementen en niet voor de provisioning van nieuwe producten (bv. opleveren van nieuwe server). Lees meer
Hoe maak ik een MyAccount login alias aan?
1491 keer bekeken sedert Tue, Nov 12, 2013
Een alias is een andere gebruikersnaam/wachtwoord combinatie voor uw account die u bv. aan uw medewerkers kunt geven om gegevens te bewerken, toe te voegen of te verwijderen. Deze aliassen hebben dezelfde rechten als de hoofdaccount. Alias aanm... Lees meer