Telenet Cloud Online Help
Mailproblemen oplossen Artikels
Wat betekent Mail Quota Exceeded?
14460 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008
Dit betekent dat uw mailbox vol zit. Elke mailbox heeft een gelimiteerde grootte. Verwijder oude e-mails op de server opdat u opnieuw mail kunt ontvangen. Mails verwijderen in uw lokale POP3 mailclient heeft dus geen zin. Dat uw mailbox volzit kan v... Lees meer
Ik kan niet meer inloggen op mijn e-mailaccount
12541 keer bekeken sedert Wed, Aug 8, 2012
Ga naar MyAccount Klik op Shared Hosting > Uw referentie Klik op "Mailboxen" en dan op de gewenste account Onderaan de pagina kunt u uw vergrendelingsstatus opvragen U kunt dan onmiddellijk uw mailbox ontgrendelen of anders wordt uw mai... Lees meer
Waarom bevinden zich Winmail.dat-bijlagen in ontvangen e-mailberichten in Outlook?
11378 keer bekeken sedert Mon, Nov 17, 2008
Oorzaak: Dit probleem treedt op omdat het bestand Winmail.dat wordt gebruikt om opmaak te behouden die de verzendende client in het bericht opneemt. De ontvangende client herkent het bestand Winmail.dat echter niet. In Outlook bevat het bestand Winm... Lees meer
Hoe laat ik Microsoft Outlook eID certificaten accepteren?
7880 keer bekeken sedert Thu, Feb 5, 2009
Microsoft Outlook weigert eID certificaten omdat de certificaten geen e-mailadres bevatten.   U kunt op volgende link een document terugvinden met de vereiste stappen zodat Microsoft Outlook de eID certificaten accepteert Lees meer
Wat moet ik doen indien mijn mailbox vol is?
7350 keer bekeken sedert Tue, Aug 7, 2012
Controleer of de optie "Leave messages on server" in uw e-mailclient aan- of afgevinkt is. Archiveer uw emails in een offline folder zodat deze niet meer op de server staan. Controleer uw verwijderde items, concepten, ongewenste email. Contacteer ... Lees meer
Iemand heeft mij een mail gestuurd maar deze ontvang ik niet. Hoe komt dit?
6814 keer bekeken sedert Mon, Jul 28, 2008
Er zijn verschillende oorzaken mogelijk waarom u de e-mail niet kunt ontvangen. Er zijn ook enkele tests waarmee u het probleem kunt lokaliseren: Controleer via Webmail of uw e-mail toekomt op de server. Controleer ook of u wel internet toegang ... Lees meer
Ik ontvang zeer veel synchronisatieproblemen in Outlook, hoe kan ik dit oplossen?
3875 keer bekeken sedert Fri, Jan 21, 2011
Indien u zeer veel artikels ziet verschijnen in de ’Sync Errors’ of ’Synchronisatieproblemen’ map van uw Outlook, wijst dit doorgaans op het ontbreken van uw AutoDiscover record. Het AutoDiscover record is een nieuwe funct... Lees meer
Ik ben op verplaatsing en ik kan geen e-mails meer verzenden. Wat nu?
3859 keer bekeken sedert Mon, Jul 14, 2008
Het netwerk waarmee u bent verbonden heeft waarschijnlijk een andere uitgaande mailserver (SMTP server) dan de ISP van uw kantoor. Vraag om de juiste gegevens en pas deze aan in uw e-mailclient. Volgende werkwijze is algemeen opgesteld en kan dus een... Lees meer
Mijn e-mailaccount is continu gelockt/vergrendeld
2588 keer bekeken sedert Wed, Aug 8, 2012
Controleer of u de juiste inloggegevens gebruikt op alle clients en toestellen die verbonden zijn met uw Office Mail. Indien 5x het verkeerde wachtwoord wordt ingegeven, wordt uw mailaccount gelockt. Als uw account na deze controle nog altijd gelockt... Lees meer
Melding "Server niet bereikbaar" bij het instellen van Out-Of-Office
2061 keer bekeken sedert Wed, Jul 18, 2012
Als u bovenstaande melding krijgt dan heeft dit te maken met het feit dat het autodiscover record niet is ingesteld.Ga naar: MyAccount, selecteer uw domeinnaam, klik op de tab "Resource records". Vul dan de gegevens in zoals in het scherm hieronder e... Lees meer
Foutmelding bij het versturen naar een distributielijst/groepen contactpersonen
1694 keer bekeken sedert Tue, Jul 17, 2012
Onderstaande melding verschijnt bij het versturen naar een distributiegroep/groepen contactpersonen: "Your message wasn’t delivered due to a permission or security issue. It may have been rejected by a moderator, the address may only accept e-... Lees meer
Wat moet ik doen als outlook vraagt om aan te melden met een certificaat?
1639 keer bekeken sedert Thu, Sep 20, 2012
Volgende melding verschijnt in outlook: Oplossing: Verwijder het certificaat via backspace. U kunt dan onmiddellijk uw gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Lees meer