Telenet Cloud Online Help
Installatie en opzet Artikels
Foutmelding: hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd
2002 keer bekeken sedert Wed, Sep 9, 2009
Probleem: Na het installeren van de vereiste hotfix (KB908072) voor Exchange Folder level backup vermeldt de client dat de hotfix KB908072 niet goed geïnstalleerd is. Oorzaak: Voor het installeren van hotfix KB908072, wa... Lees meer
The Online Backup Client kan geen verbinding maken met de service tijdens de registratiewizard
1317 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Probleem: Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom de Online Backup Client geen verbinding maakt met de server. Oorzaak: Om met de server te kunnen verbinden:Controleer of de tijd en datum op uw PC correct zijn geconfigureerd volgens de actuel... Lees meer
Client verbinding verbroken na 30 seconden
1124 keer bekeken sedert Tue, Oct 27, 2009
Probleem: Tijdens het uitvoeren van de registratiewizard en na het invullen van de gebruikersnaam en het paswoord ontvangt u een melding na 30 seconden "Verbinding mislukt, verkeerde gebruikersnaam en paswoord!". U kunt echter wel inloggen in de man... Lees meer
Hoe installeer ik Online Backup?
1082 keer bekeken sedert Tue, Jul 22, 2008
Zie de algemene richtlijnen in "Hoe werkt Online Backup?". Lees meer
Hoe voeg ik een PreScript/PostScript toe aan mijn Backup taak via Online Backup Client?
1067 keer bekeken sedert Thu, Sep 10, 2009
Een PreScript/PostScript is een geavanceerde optie waarmee bepaalde handelingen (services stoppen/starten, bestanden kopiëren, ...) kunnen uitgevoerd worden voor het starten (PreScript) of na voltooiing (PostScript) van de backup taak. U kunt heel ee... Lees meer
Hoe kijg ik upgrades van de software?
981 keer bekeken sedert Fri, Jul 4, 2008
Af en toe zal er een nieuwe versie van de software beschikbaar zijn, met nieuwe functies en voordelen. De nieuwe versies van de software zullen automatisch worden geïnstalleerd op uw computer. U moet enkel uw toestemming geven voor de installati... Lees meer