The Online Backup Client kan geen verbinding maken met de service tijdens de registratiewizard

Probleem:

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom de Online Backup Client geen verbinding maakt met de server.

Oorzaak:

Om met de server te kunnen verbinden:

  • Controleer of de tijd en datum op uw PC correct zijn geconfigureerd volgens de actuele tijd en datum (ga naar Sart, Control panel, Datum en tijdinstellingen: u kunt nu de instellingen veranderen)
  • Controleer of de firewall de OnlineBackupClient.exe en/of de OnlineBackupService.exe om toegang tot het internet te verkrijgen, blokkeert (ga naar Start, Control panel, Security center, Windows firewall, selecteer ’Turn Windows firewall on or off’, klik op de ’Exceptions’ tab, vink ’Notify me when Windows firewall blocks a new program’ aan: dan krijgt u een waarschuwing telkens als de firewall een programma blokkeert)
  • Controleer of de gebruikersnaam en het paswoord correct zijn

Indien dit niet helpt gelieve ons uw configuratiebestanden te mailen als antwoord op deze mail:

  • Blader naar C:/Documents&Settings/All Users/Application Data/OnlineBackupClient (of Documents&Settings/[Current User]/Application Data/OnlineBackupClient)
  • Selecteer logs.xml en settings.xml
  • Voeg deze bestanden toe aan uw e-mail
Posted : - Thu, Sep 10, 2009 9:39 AM. This article has been viewed 1317 times.
Online URL: https://onlinehelp.cloud.telenet.be/article.php?id=1104

Powered by PHPKB (Knowledge Base Software)