Wat is het verschil tussen een Standard en een Premium Support contract ?


Bij Standard Support (inbegrepen bij alle types van servers) kunt u een beroep doen op de eerste lijn support tijdens de kantooruren (op werkdagen van 8 uur ’s morgens tot 19 uur ’s avonds) zowel via een ticketing systeem als telefonisch. 

Standard Support biedt u ondersteuning bij het gebruik van de Hostbasket controlepanelen en de dedicated features en voorziet hardware replacement tijdens de kantooruren.

Standaard Support voorziet maandelijks tot 2 uur aan support . Wij gebruiken die 2 uur voor de installatie van patches en upgrades van het besturingssysteem, eventueel de controle van het starten van de back-ups, het beantwoorden van vragen over door ons geïnstalleerde software of diensten gekoppeld aan uw server.

Voor het uitvoeren van supporttaken die niet standaard inbegrepen zijn in de dienstverlening of taken die uitgevoerd moeten worden op een kortere termijn dan voorzien in de SLA, zijn Service Credits vereist. Dit zijn steeds voorafbetaalde credits die kunnen gebruikt worden voor o.a.:

Het aantal credits dat wordt aangerekend is afhankelijk van het tijdstip van de interventie en de prioriteit waarmee ze moet uitgevoerd worden.

 

Wij bieden naast Standaard Support ook 24/7 Premium Support voor het uitvoeren van tijdskritische interventies, ongeacht het uur van de dag of de dag van de week. Premium Support werkt enkel aan de hand van Service Credits

24/7 Premium Support verzekert volgende diensten:


Opmerking : U dient slechts één Premium Support contract af te sluiten. Alle actieve hosting abonnementen worden dan automatisch gedekt door dat contract.



Artikelnummer: 1464
Aangemaakt door: Thu, Apr 22, 2010 4:45 PM
Laatst bijgewerkt: Wed, Aug 9, 2017 9:32 AM
Aangemaakt door: Nick Corne [nick.corne@hostbasket.com]

Online URL: https://onlinehelp.cloud.telenet.be/article.php?id=1464